Werken bij SIZT

“SIZT biedt je kansen om je te ontwikkelen.”

SIZT bestaat uit een hecht team van professionals. Onze medewerkers creëren ruimte voor acceptatie, kansen en verbeteringen. Zij hebben de juiste expertise, geven persoonlijke ondersteuning aan alle cliënten en zijn in staat om te signaleren waar extra aandacht en ondersteuning noodzakelijk is.

De competenties die onze medewerkers beheersen zijn onder andere:

• Uitnodigend zijn
  • Kennis van de doelgroep
  • Luisteren
  • Pro actief handelen
  • Positieve stimulans geven en aanmoedigen
  • Oplossend vermogen
  • Reflecteren op eigen gedrag, houding en handelen
  • Doorzettingsvermogen
  • Passie voor het vak

Naast ons team van begeleiders bestaat er ook de mogelijkheid om een beroep te doen op leidinggevende, maatschappelijk werkers en managers die betrokken zijn bij de begeleiding en behandeling. Als persoonlijk begeleider onderhoudt je contacten, regel je zaken en draag je bij aan de bespreking rondom de behandelingen. Samen met de cliënt stel je een begeleidingsplan op en daarnaast zorg je voor maandelijkse evaluaties. Relevante informatie draag je over aan collega’s en waar nodig overleg je met leidinggevende over de voortgang van het begeleidingstraject. Als begeleider ben je het eerste aanspreekpunt voor persoonlijke zaken rondom jouw cliënten.

medewerkers

SIZT bestaat uit een hecht team van goed opgeleide en ervaren mensen, die zorgen voor acceptatie, kansen en verbeteringen. Wij hebben verstand van de doelgroep, geven persoonlijke aandacht aan elke cliënt en signaleren waar extra aandacht en/of ondersteuning noodzakelijk is. Ieder teamlid is er om uit te nodigen, met oplossingen te komen, aan te moedigen, te sturen, te luisteren, te adviseren, raad te geven, pro actief te handelen, te ondersteunen, met initiatieven te komen en te bevestigen. Maar ook om te controleren en te corrigeren.

Open sollicitatie

Ons vacatureaanbod verandert erg vaak. Het kan zijn dat er op dit moment geen passende vacature voor jou bij staat, maar dit kan morgen weer anders zijn. Stuur ons je cv en motivatie naar info@iztwente.nl  en laat weten waar jij naar opzoek bent.