Werken bij SIZT

“SIZT biedt je kansen om je te ontwikkelen.”

SIZT bestaat uit een hecht team van professionals. Onze medewerkers creëren ruimte voor acceptatie, kansen en verbeteringen. Zij hebben de juiste expertise, geven persoonlijke ondersteuning aan alle cliënten en zijn in staat om te signaleren waar extra aandacht en ondersteuning noodzakelijk is.

De competenties die onze medewerkers beheersen zijn onder andere:

• Uitnodigend zijn
  • Kennis van de doelgroep
  • Luisteren
  • Pro actief handelen
  • Positieve stimulans geven en aanmoedigen
  • Oplossend vermogen
  • Reflecteren op eigen gedrag, houding en handelen
  • Doorzettingsvermogen
  • Passie voor het vak

Naast ons team van begeleiders bestaat er ook de mogelijkheid om een beroep te doen op leidinggevende, maatschappelijk werkers en managers die betrokken zijn bij de begeleiding en behandeling. Als persoonlijk begeleider onderhoudt je contacten, regel je zaken en draag je bij aan de bespreking rondom de behandelingen. Samen met de cliënt stel je een begeleidingsplan op en daarnaast zorg je voor maandelijkse evaluaties. Relevante informatie draag je over aan collega’s en waar nodig overleg je met leidinggevende over de voortgang van het begeleidingstraject. Als begeleider ben je het eerste aanspreekpunt voor persoonlijke zaken rondom jouw cliënten.

medewerkers

SIZT bestaat uit een hecht team van goed opgeleide en ervaren mensen, die zorgen voor acceptatie, kansen en verbeteringen. Wij hebben verstand van de doelgroep, geven persoonlijke aandacht aan elke cliënt en signaleren waar extra aandacht en/of ondersteuning noodzakelijk is. Ieder teamlid is er om uit te nodigen, met oplossingen te komen, aan te moedigen, te sturen, te luisteren, te adviseren, raad te geven, pro actief te handelen, te ondersteunen, met initiatieven te komen en te bevestigen. Maar ook om te controleren en te corrigeren.

Vacature: Ambulant Begeleider (mbo)

Organisatie:
Stichting Intens Zorg Twente (SIZT) is een kleine zorgorganisatie die als doel heeft verder te gaan waar anderen stoppen. SIZT biedt ambulante begeleiding aan (jong) volwassenen met een verstandelijke, psychische en complexe problematiek. Uitgang is om deze begeleiding vanuit de eigen omgeving van de cliënt te geven en als hoofddoel het terugkrijgen van de eigen grip en regie op het leven. Binnen SIZT werkt een divers, klein en gedreven team, die op een hechte betrokken wijze te werk gaan. Momenteel zijn wij op zoek naar uitbreiding in ons team.

Functieomschrijving:
Als ambulant begeleider bied jij begeleiding bij de cliënt thuis en werk je vanuit de doelen die opgesteld staan in het zorgplan. Samen met de cliënt pak jij de alledaagse zaken op die voor de cliënt op dit moment niet zelfstandig haalbaar zijn. Naast de directe begeleidingsmomenten ben je ook bezig met de administratieve taken zoals rapporteren en regelzaken voor en met de cliënt. Het betreft een functie die erg afwisselend is en veel uitdaging en perspectief biedt.

Functie eisen:
– Je hebt een zorg gerelateerde opleiding op minimaal mbo-niveau 4/hbo afgerond;
– Je bent in het bezit van een rijbewijs B;
– Je bent enthousiast;
– Je bent communicatief vaardig;
– Je staat stevig in de schoenen;
– Je bent in staat om zelfstandig maar ook in teamverband te werken;
– Je hebt inzicht in je eigen handelen en kan hierop reflecteren.

Wat wij jou bieden:
– Een uitdagende en afwisselende baan (maandag t/m vrijdag);
– Een prettige werkomgeving met fijne samenwerking;
– Contract van 24 tot 36 uur;
– Een salaris conform CAO sociaal werk, op basis van jouw opleiding en ervaring.

Ben jij enthousiast geworden bij het lezen van deze vacature? Solliciteer dan snel door je brief en CV op te sturen naar info@iztwente.nl Solliciteren kan tot vrijdag 14 januari 2022. Heb jij naar aanleiding van de bovenstaande vacature nog vragen? Neem dan gerust contact op met ons via; info@iztwente.nl of bel naar; 0624342503